Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2015. március 7., szombat

Vásárba készülök - makramé karkötők :)

Nagyon izgulok, mert lehetőséget kaptam egy májusi táncháztalálkozón, hogy árulhassam a portékáimat.
Még sosem voltam árulni, nem kis tervezést igényel, hiszen át kell gondolnom, hogy miből mennyit készítsek, mennyiért áruljam, és persze hogyan terítsem meg asztalkámat, arról nem is beszélve, hogy kis családomnak nélkülöznie kell engem aznapra. :)
Most a termelési szakaszban vagyok, karkötők készülnek egy ideig. :)

Vannak jobban és kevésbbé jól sikerült darabok is, de tudom, hogy minden ízlés kérdése, az emberek ízlése pedig nagyon, de nagyon különböző tud lenni. :)
Az én kedvenc motívumom a dupla szíves lett. Imádom és hamarosan tripla is fog születni, nagyon mutatós. :)







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése