Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2016. március 10., csütörtök

Makramé video tutorial-t készítettem :)

Régóta foglalkoztatott a gondolat, hogy hogyan lehetne videot készíteni, mert szoktak érdeklődni, hogyan készülnek a minták.
Fotókat készíteni sem egyszerűbb, vagy tart kevesebb ideig, úgyhogy végül tegnap ráértem és hirtelen felindulásból levideóztam az azelőtt épp elkészült fülbevaló párját.
Állványom nincs (egyelőre), fényeim sem (egyelőre), de az ablakhoz közel ültem. :)
A youtube-nál még lehet, hogy a zene jogai miatt lehetnek gondok, majd kiderül, hogyan kell ezt kezelni.
Belevágtam, remélem tudok még sok hasznos és jó videót készíteni. Sokkal jobbakat, mint ez lett! :)

 

Tetszett? :) 

Íme a kész fülbevaló:

 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése