Ajándékozz kutyás pólót, pulóvert gazdi szeretteidnek, odalesznek érte!

2017. szeptember 24., vasárnap

Lépcsőzetes burgundi vörös makramé fülbevaló leírása - Burgundy step earring tutorial

Ez egy nagyon-nagyon egyszerű technikával készült fülbevaló, mégis segíti a makramé világának felfedezését, hiszen irányokat váltogatunk benne.
A legegyszerűbb módon készült el, vagyis simán a felesleges részeket levágtam és megolvasztva alulra kentem. A következő füli szinte ugyanez lesz, csak 8 felesleges szálat nem levágok és égetek, hanem elrejtem és levágom, nem lesz így égetés, ami azért valljuk be nem valami szép a fülbevalók hátulján.
Egy karkötőn, vagy nyakláncon nem látszik a hátoldal, de a fülbevaló a himbálózása közben megmutathatja a hátsó oldalát, és szerintem szebben mutat, ha nem látszanak az egyébként nem nagy elkent pacák, de mégis kicsit nekem zavaró, mivel ezeknek a színe is kicsit eltér a sima csomózott cérna színétől.

Fogadjátok szeretettel ennek az egyszerű kis fülbevalónak a fényképes útmutatóját:
http://macramotiv.com/tutorial-burgundy-step-earring/


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése